mandag, november 09, 2020

Dagbok 2020: 9.november

Klokka er no 17.30, det er mørkt ute og berre +5grader C. Eg er frostig, men har både ved og elektrisitet å varme opp med. I dag grudde eg meg til å kontakte avisa anten på mail eller telefon, men då eg sette på PC-en var der ein hyggeleg mail frå redaktøren.Så var eitt problem ute av verda. Nr. 2 var å vurdere om veret var bra nok til å fare på VØR ogdet var det. Fylte opp baksetet og bagasjerommet med sekker med hageavfall. Det gjekk heilt greitt å levere slikt boss i dag. To andre damer på om lag same alder som meg var der også med hageavfall, den eine hadde ein mann med seg. Då eg kom heim att kom eg på at eg køyrde på heilårsdekk, men eg hadde ikkje merka nokon skilnad. Så då er sikkert alt i orden, men skulle vel ha sjekka lufttrykket i dekka. Marit er flink å følgje med på prisar og tilbod, og i dag hadde ho tenkt seg på Plantasjen; eg ville sjølvsagt vere med. Ærendet vårt var å kjøpe kransar til gravene, vi fer kanskje fram på gravplassen i morgon etter trening. Vi måtte ein tur på Coop Extra, det høyrer til når vi er i Furene.Der fann eg ein av favorittane mine-nemleg spekesild. Dei har nokre pakkar med berre 2 filetar, og dei er ikkje saltare enn at ein kan ete dei med ein gong. Dei er veldig gode. Det blei ein litt forseinka middag i dag, men den var vel verdt å vente på. Kål hadde eg også kjøpt på Coop, for det var ikkje mykje att av det "gamle" kålhovudet. Nils var vandt til kålrabistappe til sild, eg ville ha kålstuing, men begge likte vi både det eine og det andre, så det vart som regel-kålstuing. Kokte meg ein kaffiskvett og sette meg inn og såg litt på TV, prøvde hardt på å ikkje sovne, men det var heilt mislykka, eg både sov og drøymde, men kaffikoppen heldt eg rett. Eg såg nyheitene kl.17 og no var det gode hyheiter om vaksine. Det var i Sveits dei hadde funne opp ein vaksine som var 90 % effektiv. Det var godt nytt.Berre ikkje viruset muterer, slik det har gjort på mink i Danmark. Det var snakk om å begynne vaksinering frå 1.desember. Det har ikkje blitt gjort mykje heime i dag, men eg har no kika litt på spanskleksa. Det kom meir lekse på datamaskina i går, så Eli held oss i gjenge. Ho har undersøkt med dei styrande om vi kan halde fram med kurset og vi har fått grønt lys for det. Viss vi ikkje får stopp-melding frå fysioterapeuten skal vi på trening i morgon. På facebook i dag har eg sett at dei har begynt å sette opp rekkverket ved steintrappa på Fonnvernet. I dag har eg ikkje vore der.Det blir så tidleg mørkt at ein må nesten gå på føremiddagen. For meg betyr det at eg må vere heime til kl.15.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...