mandag, november 30, 2020

Dagbok 2020: 30. november

Klokka er no 15.30, temperaturen ute er + 4 grader C. Det er ikkje fritt for at det har regna i dag, men eg har vore for det meste inne, og då er det ikkje så nøye. På førmiddagen i dag laga eg to stk. Karstens fruktkake slik eg plar gjere til jul, ei til Margrete og ei til meg.Då eg hadde fått steikt begge og vaska opp både i maskin og med hand, tok eg ein tur ned på Alti. Eg skulle på Clas og kjøpe pynt til jul.Men der var det bra utplukka, dompapane som eg hadde tenkt å kjøpe var der ikkje lenger, men eg fekk no tak i batteri og lyspærer(til adventstake m.m.)og så kjøpte eg ein dørkrans med lys(batteri). Eg trudde set skulle vere ei enkel sak å få den klar tl bruk.Men det stod med strenge bokstavar: LES HELE BRUKSANVISNINGEN FØRST. Det gjorde eg, men når eg ikkje går inn for å forstå -så forstår eg ikkje heller, så kransen kjem ikkje på plass utan at eg får hjelp av andre.Heile hjernen stenger av når eg skal løyse slike problem. Eg hadde eit ærend på apoteket, og så kjøpte eg litt mat på Bunnpris.Til middag i dag kjøpte eg såkalla julepølse og ein pakke med potetmos. Den bruksabnvisninga forstod eg , men resultatet vart ein kjempefast klump som skulle vere mos. Eg hadde nedi litt melk såpass eg greidde å røre rundt, men nokon goumet-mat vart det ikkje sjølv om eg blei skikkeleg mett. Kva eg skal styre med resten av dagen, veit eg enno ikkje. Det er så lett å "ta kvelden" når det er så mørkt ute, eg er i beit for strikkegarn men prøver å få til lestar av restar-kan no bruke dei sjølv, om ikkje anna. Sjølv om vi ikkje har spansklekse lenger, "jobbar" eg litt med spansken kvar dag utan at det tek for mykje tid.Eg reknar med at vi fer på trening i morgon, Marit og eg; den forkjølinga som eg kjende på klokka 5 i dagmorgon, den forsvann etter ei stund, så no har eg friskmeldt meg sjølv. PC-en virkar framleis.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...