søndag, november 29, 2020

Dagbok 2020: 29.november

Klokka er no 15.30, temperaturen ute er + 7 grader C , det er opplett, men likevel litt vått i lufta. I dag har det vore ein avslappa dag, rettnok har vaskemaskina gått, og eg har bakt brød, men mykje av føremiddagen sat eg framfor TV-en og såg serie-episodar i lag med Marit, ho hadde gått glipp av nokre, så eg inviterte henne til å sjå her på NRK TV. Etterpå ville eg fram på grava og tende lys og Marit vart med. Så kom vi oss litt ut i dag også. Eg ville ikkje gå tur på Vernet i dag sidan eg vart såpass låk i knea i går då eg gjekk ned og oppat frå hotellet med støvlettar med hælar. Det var ikkje bra. No har eg ete restar frå fredag til middag i dag, til kvelds ein gong ut på kvelden, skal eg ete av det ferske brødet. Eg skulle ha gjort både det eine og det andre, men det blir vel helst å slappe av med bok,TV og strikketøy. Og så vaskar eg klede i kjellaren imens. Eg skriv på storemaskina no, ho virkar ikkje heilt som ho skal, men håper det går bra med bloggen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...