lørdag, november 14, 2020

Dagbok 2020: 14.november

KLokka er no 16.40, temperaturen står fast på litt under 10 plussgrader. Tenk at vi har det så fint i november! I dag visste eg ikkje kva eg skulle ta tak i, men det blei støvsugaren. Skulle gjerne ha pussa vindu, men hendene var ikkje heilt klare for det. Det er så mykje eg kunne ha gjort, men ikkje alt fristar. Eg hadde ein post på programmet og det var å ta ein tur på grava til Nils, sidan det er fødeselsdagen hans. For tre år sidan gjorde vi klart for 80-årsfeiring, vi bestilte koldtbord og etterpå vaksinerte vi oss før vi tok ein tur på Amfi. Me så vart Nils sjuk, og vi trudde det var vaksinen, men det var det ikkje. På 80-årsdagen, seint på kveld vart han innlagt på sjukehuset i Volda for første gong, det vart fire gonger seinare + eit par gongar på Ørstaheimen. Sommaren 2017 var han heime, først i desember flytta han inn på Ørstaheimen. Han fekk ha 81-årsdagen heime på Vallabøen, men det vart siste fødseldagen hans. I dag tok eg med fyrstikker og batteri, var innom Kiwi og kjøpte gravlys mellom anna. I buret på gravsteinen har eg eit stearinlys som går på batteri, det lyser så lenge som batteria virkar. I dag tente eg også eit anna lys, så får eg håpe det ikkje slokna for fort. Sist eg var på gravplassen hadde eg også eit lys som brann, men det forsvann av ein eller annan grunn. Då eg kom heim att, øvde eg litt på spanskleksa før eg åt "middag", det var rømmegraut frå i går. Eg sette meg inn i godstolen etterpå-med ein kaffikopp. Eg heldt på å skulle sovne heile tida, men passa koppen. Eg såg litt på eit opptak, men vart lei, så no må eg finne på nok anna, men eg skal ikkje gå på Vernet i dag. No er det dessutan mørkt ute. Før var det vanleg å fare til Vik ,gjerne på Amfi, om laurdagane, for å treffe folk. I denne coronatida er det best å halde seg heime, men eg skal innrømme at det no begynner å bli nok av å vere så mykje åleine. I sommar merka eg det nesten ikkje for då traff eg folk ute heile tida. Eg trur eg må legge meg opp eit meir spennande handarbeid, eg begynner å bli lei av å strikke lestar, men det er no greitt når eg ser på TV. Kveldane, særleg i helga, har ein mykje selskap i TV-en, så då saknar eg ikkje selskap.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...