fredag, november 13, 2020

Dagbok 2020: 13.november

Desse bilda er tatt mellom kl.12.30 og 13; eg såg sola i fjella, og lurte på om den rakk ned til meg, det gjorde den visst ikkje, men det var sol lenger ute i gata og på Vernet. Eg fekk lyst å gå på Vernet i dag også, men eg hadde bestemt meg for å jobbe litt i huset i dag og spare litt på føtene mine. No er klokka 15.30, det er lysare ute enn i går på denne tid, men eg ser at det held på å bli litt skymt.Det er nydeleg vêr og temperaturen er no + 12 grader C. I dag hadde eg planen klar, og når eg det har, blir noko gjort. Først shina eg opp og vaska kjøkken og bad. Deretter gjekk eg ned i kjellaren og vaska og rydda vaskekjellaren. "Det var eit visst behov," som eg brukar å seie. Eg kunne i grunnen tenkt meg å jobba litt meir, men ryggen protesterer. Når eg slappar av frå husarbeid etc. jobbar eg med spansken.I går kveld rundt midnatt, fann eg ut at Eli hadde sendt oss ein ny song som vi skulle lese på og omsette till norsk. Eg sette i gang, fann teksten på nettet, skreiv den ned og omsette, før eg tok kvelden. Eg veit ikkje kva som gjer det, men eg får ofte eit anfall av energi rundt kl.24. Men då må eg begynne å tenke på å legge meg viss eg skal halde samme ruta som andre folk. I dag kokte eg rømmegraut. Det gjer eg av og til. Når eg kjøper kremfløte blir som regel ikkje alt brukt før den går ut på dato. Derfor frys eg fløterestane, og så tek eg dei opp, blandar med lettrømme, som eg alltid har på lur, og kokar rømmegraut. I dag hadde eg ekstra mykje fløte så grauten vart feit og god, der vart ikkje plass til melk i den i dag. Eg åt sjølvsagt ikkje opp alt. I morgon er det Nils sin fødselsdag, han hadde blitt 84 år om han hadde fått leve. Før brukte vi å samle heile storfamilien og servere julemiddag på dagen hans. Eg hadde tenkt å ta opp att den skikken i år, men så er det denne coronatida! Eg har kjøpt kjøtt, men utsett "feiringa" til det er tryggare å samlast. Mange i familien jobbar i skulen og er i kontakt med mykje folk. No etter kvart kjem ungdommane heim frå studiane sine også, men så langt er ingen av dei sjuke. Ja, det er ei rar tid, og ikkje trudde vi vel i sommar at det skulle gå slik-at det skulle vare så lenge. No kjem det vaksine , men så er det mange som er skeptiske og ikkje vil ta den, så då spørs det. For 14 dagar sidan sende eg referatet frå pensjonistmøtet til Møre-Nytt, og enno er det ikkje kome i avisa, så no kan dei berre spare seg. Dei har fått referatet, og eg har hatt kontakt med redaktøren-så det er ikkje bortkome.(Det eg veit) No er det så veldig fint ute at eg må visst ta ein tur på Vernet likevel-før det mørknar.Ønsker alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...