torsdag, november 26, 2020

Bok nr.60 -2020: Egne rom

Denne boka har eg lese på senga , berre nokre sider kvar kveld. Eg hadde ein liten mistanke om at eg hadde lese den før, men hugsa ingen ting-nesten. Derre to setningar i heile boka kjende eg att. Boka er heit uinteressant, kunne like godt ha skrive den sjølv. Ikkje direkte dårleg, men så alminneleg at kven som helst har opplevd noko av det samme. Viss ikkje forfattarane har noko meir interessant å skrive om, kan dei i grunnen like godt la det vere. No fann eg ei anna bok i hylla, ei som eg ikkje har lese før, og den er faktisk ganske lovande, så langt. Så får vi sjå kva som skjer.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...