torsdag, november 26, 2020

Dagbok 2020: 26.november

Klokka er no 16.25,temperaturen ca + 4 grader C. Det såg ut til at vi skulle få fint vêr i dag, men då vi sat i bilen til Marit etter treninga, begynte det å regne igjen. Meir veit eg ikkje, for eg har ikkje vore ute sidan. Torsdagane er det trening 12.30 -13.30.I dag fekk eg støvsuga alle teppegolva før trening, så det vart no gjort litt. Då eg kom heim, tok eg og kveikte i omnen, for eg syntest det var litt kaldt i huset. Etterpå steikte eg pannekaker av røra som var att frå i går. Sette meg inn i godstolen etterpå og der vart eg sittane i over ein time, såg litt TV, og det var visst ikkje heilt fritt for at eg sovna litt innimellom. Eg har visst fått ein stygg vane der.Arbeidsdagen er ikkje lang for meg no-det blir tidleg mørkt. Eg har tenkt å prøve å få i gang PC-en, hadde eg berre hugsa kva Helge gjporde sist det var problem! Eg skal i alle fall slå av nettverket og starte på nytt, det kan no hende det hjelper. Men då må eg varskue dei nede. I morgon ventar eg Amanda og Margrete og laurdag kl.18 skal eg på hotellet og ete middag i lag med andre pensjonistar, stort sett slike eg har vore i lag med på spanskkurset. I dag trur eg ikkje det blir noko meir å skrive om-og det er kanskje like godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...