lørdag, oktober 24, 2020

Dagbok 2020: 24.oktober

Dette bildet er nokre veker gammalt, og det hadde vel vore meir passande å lagt det ut i går, men eg mangla bilde frå i dag, mørkret kom over meg så brått at eg fekk ikkje tid til å knipse. No er klokka 18.10, temperaturen er +8-9 grader, så no er det passeleg mildt. Men eg saknar sola og lyset. Enda mørkare blir det i morgon når vi har gått over til normaltid. Sommartid heile året er noko mange ønsker seg. Dagen i dag har gått fryktelig fort. Då eg stod opp i dag var eg sikker på at det var sundag, og då kunne eg berre late meg.Men eg gjekk i alle fall i kjellaren og henta poteter av eige avl og skrella og skrella-det var mykje som skulle bort. Eg tenkte å lage potetstapp av det som vart att. Så fekk eg melding frå Einar at han ville komme innover ein tur-det var kjekt, det var lenge sidan han hadde vore her. Eg hadde kjøttkaker i frysaren og ferdigskrelte poteter, så det var berre å lage brun saus, så hadde vi middag. Einar kom litt over klokka 15, og vi åt middag i lag og drakk kaffi og prata. Så kom Solveig og Øystein innom på veg til Volda. Øystein ville fjerne litt av maskeringsteipen på /ved døra. Så det vart mykje besøk i dag. Kjekt det! No er det snart tid for spøt og TV, skal berre rydde opp litt først.Håper at folk stemmer på Knut Marius og ikkje berre trur at han får mest stemmer.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...