lørdag, september 26, 2020

Dagbok 2020: 26.september.

Klokka er no ca 5 min. på seks, temperaturen ute er + 12 grader, det er fint vêr og sol. Om lag slik har det vore i heile dag, men innimellom har vi hatt litt kald vind. Eg starta dagen med frokost, sjølvsagt. Etterpå dusja eg og vaska håret og tok på meg reine klede. Eigentleg skulle eg ha jobba ute i dag, slik eg snakkar om kvar dag, men eg hadde ikkje lyst å skitne meg til. Etter litt "akkedering" med meg sjølv fann eg ut at eg kunne gå ein tur på Vernet for å få litt mosjon. Eg trur det gjer bra for knea mine. Før eg gjekk sette eg på vaskemaskina. Det var storhende på Vernet i dag, dei har begynt å lage ei solid steintrapp opp der som har vore litt problematisk til no. Eg har ikkje likt å gå ned der, men har gått opp og helde meg litt i gjerdet. Når trappa er ferdig kan eg gå andre vegen viss eg vil-og ned trappa. Etter at eg hadde gått ein runde på Vernet tok eg ein liten omveg heim att. Til middag i dag vart det ostesmørbrød, og så kom Marit ei stund etterpå og då hadde vi eplekake med krem. No blir det snart å ta fram "spøtet" og plante seg framfor TV-en. Eg ser alltid fram til Sjernekamp.Morgondagen har eg ingen plan for-enno.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...