fredag, september 25, 2020

Dagbok 2020: 25.september

Klokka er 18.00, temperaturen ute er + 11 grader C. Sola skin og det er nydeleg vêr no. Det vart finare og finare utover dagen. Eg sov godt og lenge sist natt, for eg stressa ikkje med noko eg SKULLE. På føremiddagen tok eg fredagsvasken og i dag fekk eg ut teppa på soverommet også. Då eg var ferdig å vaske, sette eg meg til med lydboka mi ei lita stund, men så såg eg at den nærma seg slutten så då las eg ferdig. De kan lese om boka i innlegget under. I dag vart det middag kl.15, slik som det skal vere og menyen var suppe frå i går. Den gjekk ned på høgkant i dag også. Etter middagen har eg prøvd å gjere noko ute. Der er rikeleg av jobbar å ta av, i dag valde eg å klippe litt her og der, ikkje med grasklipper men med diverse sakser. Så fekk eg fylt opp eit par halvfulle sekker. Eg har litt problem med å bøye meg, ryggen protesterer. Komande tysdag har eg bestilt frisør til kl.12.30, rett etter treninga.Har ikkje klipt håret sidan 4.juni. For helga har eg ingen planar. Bildet viser svartsurbærbuska mi, det er berre den som har fått haustfargar så langt. Eg kjøpte denne buska på grunn av haustfargane, og bæra for fuglane med. Sidan det er fredag vil eg ønske alle ei god helg, håper vêret blir fint.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...