søndag, september 20, 2020

Klokka er no 18.35, temperaturen ute er + 12 grader og det regnar. Det har det gjort i heile dag, så eg har halde meg inne. På føremiddagen chatta eg litt på Messenger og på Facebook og så skreiv eg eit langt brev til ei venninne. Så las eg ferdig ei bok på Storytel før det vart middag. Det var fårikål frå i går så no er den retten fotært. Så hadde eg nokre "småjobbar" før eg gjekk opp til Marit i 16 -tida. No er eg nettopp komen heim att, og snart er det TV -tid. Denne sundagen har gått fort til tross for dårleg ver og null uteliv. Det er ikkje så mykje meir å fortelje. I morgon må eg nok ha meg ei runde -poste brev, til EIK senteret og til Clas for å bytte vekkerklokka som ikkje funkar etc.Blir det fint vêr har eg tusen ting å gjere ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...