søndag, september 20, 2020

Bok nr.51-32020: Tante Ulrikkes vei

TANTE ULRIKKES VEI "Svarting, muslim, fra Stovner." To gutter vokser opp i Tante Ulrikkes vei på Stovner i Oslo. Foreldrene hadde et håp. Selv står de midt i brytningen mellom drabantbyen og storsamfunnet, mellom vaskehallen og studentkantina, karakterer og keef. Denne boka har eg høyrt på Storytel-og det er eg glad for. Eg trur det hadde blitt problem å lese den på papir. Den handlar om to gutar med utanlandsk bakgrunn som bur på Stovner i Oslo.Dei sender "lydbrev" til ein forskar og fortel om livet sitt. Den skuleflinke Mo (Mohammad) og Jamal som ikkje ein gong snakkar grammatikalsk rett norsk, men heller det som kallast kebab-norsk. Mo får plass på universitetet og jobbar godt med studiane. Jamal kan berre så vidt lese, og har problem med å skaffe seg ein jobb. Eigentleg er det ikkje noko poeng med å fortelje meir, les heller boka. Eg vil anbefale lydbok.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...