torsdag, september 17, 2020

Dagbok 2020: 17.september

Klokka er no 14.40 og temperaturen er + 19 grader. Sist natt og i dag tidleg var det skikkeleg kaldt. Eg var oppe i passeleg tid, men det vart ikkje så mykje gjort før eg køyrde bort i Hovdebygda ved flyplassen. Eg leverte bilen, og spurde på same tid om det var mogleg å få ein ny nøkkel, den eg har er ein reservenøkkel. Då fekk eg vite at for å få ein ny nøkkel måtte dei ha den ekte nøkkelen, ikkje reservenøkkel. Viss eg skal få ny nøkkel må dei skifte heile "hjernen" i bilen og det blir dyrt. Ca. 25000 kr sa han eg snakka med. Han var for øvrig veldig hyggeleg. Dei skulle ha bilen ferdig til kl. 13.30, så eg gjekk ein tur i nabolaget, opp til fotballbana ti Hovdebygda og ned att, hadde begynt å gå utover torvmyrvegen då eg fekk melding om at bilen var klar. På heimvegen var eg innom ALTI på Clas Olson og kjøpte ei gammaldags vekkerklokke, som rett nok går på batteri. Eg kunne sikkert brukt den el.-klokka eg har på nattbordet, men eg har iikkje sett meg inni korleis den funkar på vekking. Når eg skal på noko, anten det er trening eller kurs likar eg å stå tidleg opp og ha god til til eg skal fare-derfor må eg ha vekkerklokke. Etter at eg kom heim att har eg snakka med naboar og ete 15-måltidet mitt. Ikkje middagsmat i dag. Sola er ikkje så mykje framme lenger, men det er opplett så eg må sjå om eg får gjort noko ute.I alle fall skal eg henge opp klede, for i dag går det i klesvask.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...