fredag, september 18, 2020

Dagbok 2020: 18.september

Klokka er 15.30, temperaturen er + 15 grader C. Det har slutta å regne no, og sola eg på veg fram. I dag har eg angra på at eg ikkje klipte plen i går, naboen sette i gang etter at eg hadde gått inn.Og i dag kan eg blerre gløyme å slå, for no er det vått igjen. I dag har eg vore relativt effektiv. Det første eg gjorde var å lage ei eplekake med store eple frå Sandane. Så shina og vaska eg kjøkken og bad. Når eg har fløterestar som er ute på data brukar eg av og til å koke rømmegraut. I dag hadde eg ein nokså stor skvett og så brukte eg om lag eit beger med lettrømme. Eg tenkte eg skulle spe med melk , men grauten var heit perfekt utan melk og feittet pipla fram. Eg tenkte som så at om eg et grauten som han er eller sper med melk og litt meir mjøl- så er det eit feitt! Det vil seie at eg kunne ete grauten som han var-og det gjorde eg. Den blei veldig god! Og så slepp eg å bli svolten igjen med det første. I små pausar tek eg fram spansken, og no har eg fått timeplen for vekene framover. Det blir spanskkurs om onsdagane og trening tysdag og torsdag. Komande veke blir det spansk på torsdag fordi Eli og eg skal på haustkonferanse i Ulsteinvik på torsdag. Eg likar ikkje dette nye oppsettet på bloggen, for når eg legg ut bilde, ser eg her på kladden berre mykje tal og bokstavar. Dermed blir det ikkje forklaring av bilda. Kanskje nokon lurte på kva eg meinte med å legge ut bildet av eit gjerde i går? Før flyplassen kom var der ei lita tjønn der, Hovdekjønna. Nils og eg gjekk ofte der borte og såg på fuglane som hekka på tuene i tjønna. Då var det ikkje gjerde. Tjønna minka då flyplassen vart laga, og enda meir då den vart utvida. no var der verken vatn eller fuglar å sjå. I dag skal eg legge ut eit bilde som eg tok frå det høgste punktet eg var i går, heilt oppe ved skogen. Der har Hovdebygda idrettslag to fotballbaner og diverse ann. T.d. eit klubbhus. Eg har nettopp lese gjennom avisa og no kjem det an på kva eg skal bruke resten av dagen til.

Ingen kommentarer: