onsdag, august 19, 2020

Dagbok 2020: 19.august



Klokka er no 21.25. Temperaturen ute er + 16 grader. I dag vann ikkje sola over skodda, så det vart ein litt grå dag. Eg prøvde å få gjort litt ute i hagen, og noko blei det, men eg er avhengig av mange pausar fordi ryggen ikkje likar å bøye seg for mykje. Det første eg gjorde var å rydde i rosebedet, fjerne dei visne rosene før dei drysser ned av seg sjølv t.d. Den rosa som var finast akkurat no var Queen Elizabeth, som de ser på bilda.
Til ein tidleg middag åt eg blomkålsuppa frå i går.
Ingeborg + Birte og Håkon skulle komme i 17 -tida i dag. Ingeborg kom først og dei andre litt etterpå. Eg hadde laga ei ostekake, og det var det einaste dei fekk-+ kaffi. Eg kan ikkje lage til så mykje at eg må "straffe-ete" i dagevis.  Men dei likte kaka så det gjekk heilt fint. Rett etter at Ingeborg var komen kom det ei veldig byge, det regna trollkjerringar og det som verre var. Eg trøsta meg med at eg slepp å vatne. Det var litt tørt i beda i dag.
Amund var blitt stor sidan sist eg såg han, han er blitt litt av ein rugg. Litt for tung til at oldemora greier å hive så mykje på han. Blid og kjekk var han. Eg tok ingen bilde , men det gjorde dei andre, så det blir kanskje litt å sjå på Messenger-sida hans.
Ingeborg reiser tilbake til Oslo i morgon for å begynne studiane igjen. Så snart er alle på plass. Amanda og Eirik reiste i dag. Det har vore ein rar sommar, heilt utom dett vanlege. No lengtar vi etter å ha det slik vi hadde det før- og ikkje forstod kor heldige vi var.







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...