fredag, juli 31, 2020

Bok nr.40 - 2020: Veien fra Italia


For ei stund sidan las eg mange bøker av Anna Grue, det var krimromanar med ein viss underhaldningsverdi. Men forfattaren har skrive andre bøker også, og då eg fann denne på Storytel begynte eg å lese. Boka er så lettlesen og enkel at den passa meg bra å lese på senga -og solsenga. Elles vil eg plassere den i kategorien "Damebøker"- slike som eg vanlegvis prøver å unngå. Her er det mykje "prat" om vasking, matlaging, barnestell etc.
Kort fortalt handlar det om ei kvinne som reiser frå Italia til Danmark med eit lite barn. Det er tydeleg at ho rømmer frå noko i heimlandet-men kva? Det får vi vite på slutten av boka. Grei underhaldning, men ikkje noko meir. Det er mi meining.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...