mandag, juni 15, 2020

Dagbok 2020:15 juni

Klokka er 20.15, og enda ein nydeleg dag går over i historia-sola skin enno frå klår himmel, og temperaturen er + 23 grader C. Kor varmt det kan ha vore tidlegare i dag, veit eg ikkje, men det har vore varmt nok.
Då eg vakna i dag kjende eg med ein gong at høgrehanda mi var betre enn i går, sjølv om den er langt frå bra. Eg greidde i alle fall å få kleda på meg ganske raskt. Sola var ikkje framme då, men den kom etter kort tid.
I dag skulle Einar komme og male litt igjen, så då måtte eg lage middag til to-det er mykje kjekkare enn å lage til ein. Eg hadde ferdiglaga kjøttkaker i frysaren, så eg skulle berre lage saus. Eg likar å lage saus på gamlemåten frå grunnen av, og det gjorde eg i dag. Eg sette kjøttkakene på tining i sausen. Men eg var lens for poteter, så eg måtte ein liten tur på butikken - ikkje noko problem når bilen går.
Då Einar kom i 13-tida var himmelen klar og blå og sola var varm. Han sette i gang med å male, mens eg dreiv og vatna litt på åkrane mine. Eg skulle hatt ein lenger slange så hadde eg sluppe å gå og bere på kanna.
Ca. klokka 15 åt vi middag og den kosa vi oss med og åt godt. Det blei som vanleg is og kaffi til dessert.
Etter at Einar hadde reist og eg hadde rydda opp,  var eg ein snartur opp til Marit som sak ute og strikka. Etterpå la eg meg på solsenga med Storytel. Eg fann ikkje att boka eg las i går, så eg begynte på ei anna som var SVÆRT lettlesen. Plutselig kom Marit ut på altanen til meg, og så vart vi sittande å prate til det vart tid for dagsnytt.
Dette vêret er berre eventyrleg og etter den vinteren og særleg  den våren vi har hatt, prøver vi å nyte kvar solståle .
I morgon skal Marit og eg på trening igjen-men vi er ikkje så motiverte akkurat.
Den yngste av døtrene til bror min har fødselsdag i dag-eg hugsar godt den dagen ho vart fødd, det var også ein fin og varm dag.
Gratulerer med dagen, Hilde !

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...