fredag, juni 05, 2020

Dagbok 2020: 5.juni




Klokka er 16.40, temperaturen er +19  grader C, og no er det overskya. Tidleg på dag var det sol og fint.
Eg hadde ikkje tenkt å klippe plen i dag for eg trudde det kom regn, men då vêret vart så fint ombestemte eg meg. Eg klipte rundt huset og opp mot vegen, men Skråninga fekk stå.  Før eg kom så langt at eg klipte hadde eg skrella poteter og grønsaker til suppa som Einar og eg skulle sette til livs litt seinare. Ferdigbruna kjøttbitar hadde eg i frysaren, så det vart ein lettvindt rett. Eg var ferdig å klippe før Einar kom, men hadde ein liten jobb med å spyle klipparen. Einar bestemte seg for å male andre strøken på veggen opp mot vegen. Det vart fin og frisk farge med eit nytt strøk. det er litt uvisst med vêrmeldinga; best dei melder opplett og sol, så skal det kome regn. Men no er plenane klipte og huset måla, så for det berre kome det som skal. Eg kjem ikkje til å handle i dag, men i morgon må eg ta fredagsvasken,  som eg ikkje tok i dag, og så blir det kanskje ein runde på byen.
Då vil eg ønske alle ei fin helg uansett vêr.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...