søndag, juni 28, 2020

Dagbok 2020: 28.juni

Leonardo da Vinci

Klokka er no 18.40 og temperaturen har gått ned til + 18 grader C, det vart litt av ein overgang.
Då eg stod opp i dag var det framleis varmt og sola skein. Men etter kvart skya det til og eg trudde det skulle komme regn, men det vart berre nokre få bittesmå dropar. Hadde litt husarbeid å ta meg til i dag, så eg utsette vatninga både her og der. Men det var likevel ikkje teikn til nedbør, så eg tok like godt og vatna, særleg i min eigen hage. Så gjekk eg inn og då vart eg brått så trøytt at eg sette meg i godstolen framfor TV og sette på ein serie. Sat og halvsov då det brått begynte å blåse og regnet piska på ruta. Men det varde ikkje så lenge. No ligg skyene langt ned i fjellsidene  og vi er tilbake til normal temperatur og vêr. Men eg håper ikkje sommaren er heilt forbi, kan godt tenkje meg meir både sol og varme. Til så lenge får vi vere glade for det vi har fått så langt.
Eg har ikkje sett eit menneske i dag og ikkje snakka med andre enn kattane, men snart kjem no Marit heim, der var heile familien samla på hytta i dag.






Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...