lørdag, juni 27, 2020

Dagbok 2020: 27.juni



Dette bildet tok eg 3 min. før midnatt. Dei klårsynte kan kanskje sjå månen.




Klokka er no17.40, og temperaturen har gått ned til +32-den var eit hakk høgare opp ista. Eg har nettopp vore og handla og bore inn fire store posar med varen, sveitten renn, enda eg dusja før eg for. Kunne tenkt meg å dyppe kroppen i kulpen i Skytjåa, men litt kleint å fare åleine. Eg skal ut og opp og vatne enno ein gong i dag, men ventar til det ikkje er fullt så varmt lenger.
Eg kosar meg med å sjå bilde frå Solund og dei som er der. Jammen bra tima å få slikt ver der ute.
Her var det meldt regn i morgon men no har dei utsett regnet til tysdag, så det blir enda eit par dagar å bere vatn.
I dag hadde eg planlagt å vaske og rydde kjøleskapet før eg handla meir mat, så eg sette i gang rett etter frokost. Eg hadde ikkje tenkt å støvsuge i dag, men eg orka berre ikkje å vere ute midt på dagen, så då fekk eg unna den jobben. Eg likar sol og varme, men når temperaturen kjem opp i 30 + då blir det litt FOR heitt-når ein ikkje er ved sjø eller vatn.
Eg passar Lollo i helga, og ho kjem med ein gong viss eg går ut på trappa og ropar på henne. Eg tok på meg bukse og bluse då eg for nedover, men eg trur eg må skrelle det av meg. Når vinteren kjem, sur og kald, då skal eg tenke på korleis det var å sveitte.
No skal eg tømme oppvaskmaskina før eg går ut og vatnar. Eg er no glad for at eg er heime slik at eg kan ta vare på hagen min, men når Rasmus kjem skal han få i oppdrag å fikse slangen min dvs. forlenge den og få nytt munnstykke.
Det såg friskt ut å vere på sjøen i dag -går ut frå at det er Rolf sin båt dei har fått låne.
I dag er det bryllaupsdagen til Bodil og Svein (56 år), og til Hilde og Oddvar(33år)-eg gratulerer!



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...