fredag, juni 26, 2020

Dagbok 2020: 26.juni




Klokka er berre 16.40 så det er litt tidleg å oppsummere dagen, men eg får heller henge på noko om det skjer noko viktig. Det har vore sol og fint ver i heile dag, og no har temperaturen klatra opp til 29 grader C. Eg har nettopp vore ute og jobba, så eg må vente litt med å gå i dusjen, for sveitten renn enno. På bildet ser de Skjærsminen som blomstrar no. Det er alltid noko som blomstrar, men blomstringa varer ikkje lenge i denne varmen-så vi må skulde oss å nyte blomstrane mens dei er her.
I dag var eg oppe litt tidlegare enn vanleg og fekk vaska nokre golv + rista teppe. Etterpå gjekk eg ut og begynte vassberinga, det er berre ein dag att no, så kjem regnet og vatnar på søndag. Eg har ikkje hatt ork til å slåst med ugraset i dag, men etter at eg hadde slappa av på altanen ei stund gjekk eg ut og klipte plenstykka opp mot gata, Skråninga skal få stå litt til, elles blir den heilt brunsvidd. Eg er glad for å ha hagen no sommars tid, for då kan eg vere ute heile dagen-med godt samvit. Eg ser at dei som er i Solund også har fint vêr og då er der nydelig.
Marit var av garde med sin eigen bil i dag, eg kunne fått vore med men vil ikkje handle før eg har ei oversikt over det eg treng.
No skal eg som sagt i dusjen og få vaska håret med det samme.
I dag er det Birte sin fødselsdag, ho er den siste junibarnet i familien, men så har Solveig bursdag 3.juli, så først då blir det ein pause.
Gratulerer med dagen, Birte !
Og God helg til alle.







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...