fredag, juni 19, 2020

Dagbok 2020: 19.juni

Klokka er no 19.45, temperaturen ute er + 28 grader, høgaste temperatur eg har registrert i dag var +34 grader C-
 det er varmt.
Det har ikkje blitt gjort mykje i dag; eg shina opp kjøkkenet etter frokost og så gjekk eg ut. Det er restriksjonar på hagevatning no, så eg måtte ta det litt med ro. Eg fylte kanna mange gonger og bar rundt på den, men eg kunne ikkje la slangen ligge og vatne heile tida. Det er meldt regn på sundag, så no gjeld det å halde plantane i live til det regnet kjem.
Det blei lite gjort i dag utanom vatninga, eg blir lat i varmen og kroppen fungerer ikkje så veldig bra Mens eg sat ute og vatna litt kom der ein bil på tunet. Det var Håkon og Amund som stakk oppom mens Birte gjorde unna nokre ærend i Vik. Amund sov roleg og fint i bilsetet sitt heile tida han var her. Ja, det var ikkje så lenge, men kjekt at dei stakk oppom.
Etter at eg hadde ete eit måltid i 15-tida,la eg meg ut på altanen. Akkurat då kom det ei sky og la seg over sola, så då gjekk det  an å lidde på solsenga.
No i kveldinga har eg sete oppe hos Marit i skyggen under altanen, elles plar eg halde meg i sola- men i dag vart det lovleg varmt.
Eg har ingen planer for helga, men eg må kanskje handle litt i morgon.
Solveig og Øystein er på veg til Bergen for å hente Olaug heim til ferien.
Eg skulle ut i hagen og ta bilde, men telefonen var tom for straum, så den ligg på lading.
No har vel alle slitne lærarar og elevar fått ferie-det er dei vel unt. Eg ønsker både dei og alle andre ei god helg. Vi får nyte den siste fineversdagen i morgon.

Ingen kommentarer: