lørdag, juni 13, 2020

Dagbok 2020: 13.juni

Klokka er 19.25, temperaturen ute er + 24 grader C, og det har nyss skya over. Tidlegare i dag har det vore sol frå klår himmel og veldig varmt, minst + 28 grader.
Marit og eg var ein tur på butikken på føremiddagen, og etterpå tok vi ein tur på gravplassen og vatna og stelte litt.
Resten av dagen har vi vore heime i kvar sitt hus, heilt til eg tok ein tur over gata i 18 tida.
Eg har stort sett halde meg på altanen til tross for varmen, eg har lata meg og slappa av med Storytel på øyra.
Eg har ikkje gjort det skapte grann i heile dag. Eg blir lat i varmen. No håper eg på ei lite regnbyge i løpet av natta, såpass eg slepp å vatne i morgon-i dag er det for seint.
No skal eg kanskje lage meg litt "middag" før eg set meg ned framfor TV-en.
Det vart ein kort epistel i dag-men har ikkje meir å skrive om.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...