torsdag, juni 18, 2020

Bok nr.35 2020: Her, nå alltid



Bli med på en reise til vakre Frankrike som vil forandre alt …
Jess legger ut på ferie til idylliske Dordogne hvor ekskjæresten Adam driver et gammelt herregårdshotell. Med reisen har hun to mål: å gjenforene Adam med deres felles sønn og forhåpentligvis tilgi mannen hun en gang elsket.
Men ferien blir annerledes enn Jess hadde tenkt. Hun ser sider av Adam som er dypere enn den tilsynelatende bekymringsløse og ufornuftige mannen hun en gang kjente. Samtidig plages Jess av en hemmelighet ingen må få vite om. Kan dagene i Frankrike få henne til å virkelig leve livet, her og nå?
Verdensensasjonen Her, nå, alltid er en gripende og hjertevarm fortelling om drømmer, tilgivelse, kjærlighet og håp.
...................................................................................................
Denne boka las eg på Storytel, eg "miste" den, men så dukka den opp igjen.
Dette er ei slik bok som eg plar  unngå å lese. Eg kallar dei ROSA-bøker, dvs. at dei er "romantiske"  og heilt utan  verdi for meg.  Men sidan eg hadde lese nesten alt før las eg slutten for å få den med på "lista" mi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...