tirsdag, mai 12, 2020

Bok nr. 29 2020: Den skallete detektiven

Eg las den første boka i denne serien, "Dypt å falle" -  eg gjekk litt i surr i alle personane, så eg fekk ikkje rett inntrykk av boka, men bestemte meg for å lese fleire bøker i serien. Dessverre fann eg ikkje rette boka, dvs.nr. 2, så det blei nr. 4. Denne boka var mykje lettare å halde styr på , her er få personar og relativt enkel historie. Boka er grei nok, men eg synest dei drog ut hendinga vel lenge. Nr. 1 fekk terningkast 5, denne fekk 4. Og den er truleg ikkje meir verdt. No har eg rette rekkefølga , så kan eg følge den- eller kanskje ikkje.


I en alder av 16 år og 27 dager ble Rolf Harskov truffet av toget og drept. Rolfs lillesøster Gry sniffet kokain med en dødelig dose rottegift - akkurat ved samme alder. Til forskjell fra politiet, er de ulykkelige foreldrene sikre på at dødsfallene var drap. Når deres yngste barn, Malthe, nærmer seg samme alder stiger uroen. Foreldrene kontakter Dan Sommerdahl og ber ham finne morderen før det er for sent. Da det omsider går opp for «den skallede detektiven» hvordan det henger sammen, har Malthe allerede dratt til Roskilde-festivalen med sine venner.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...