fredag, april 24, 2020

Dagbok 2020: 24.april

Klokka er no 17.00, temperaturen ute er + 10 grader. Det er nokså skya og litt regndropar i lufta, men vi ser no sol og blå himmel innimellom.
I dag hadde eg ikkje så mykje på programmet, men Einar skulle komme 14.30 -og då kjem han 14.30. Eg hadde noko kjøtt som eg hadde skore opp og bruna, så det var berre å skrelle poteter og grønsaker, så vart det ei god og fyldig suppe. Den var ferdig i god tid, så eg hadde fått dusja og vaska håret før middag og dessutan vore på FB og lese i Storytel-boka mi. Marit kom med jordbærplantar til meg. Einar kom med nydelig flott blomsteroppsats til , og sudokubok i tillegg. Det var fødselsdagsgåver. Eg trudde no ikkje at eg skulle få enda meir, men nokre av bukettane var avlidne, så det var kjekt å få nye blomster. 
Einar og eg har alltid mykje å prate om -vi hadde is og kaffi til dessert. Det er kjekt å lage til mat når eg ikkje skal ete den åleine. Men eg er såpass glad i mat at eg et uansett. 
Før han reiste fekk eg Einar til å løfte gjødselsekkane over i trillebåra, så no kan eg gjødsle når eg får ånden over meg. Eg har letta litt på corona-reglane og er ikkje så forsiktig lenger, men eg held no hovudet kaldt og vurderer kva eg kan gjere. Det er ingen smitta i Ørsta no, men her er no framande folk innom somme tider.
Så er vi komne til fredag igjen og eg vil ønske alle ei GOD helg.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...