lørdag, oktober 19, 2019

Dagbok 2019: 19.oktober

Klokka er 18.15, temperaturen er + 8 grader og det har vore enda ein nydeleg dag med sol frå klår himmel. Litt kaldt på morgonkvisten før sola rekk ned til oss. Slikt haustvêr kunne ein ønske seg kvart år, heile hausten!
I dag hadde eg ingen ting eg måtte gjere, så eg slappa av, sov godt og lenge og jobba litt med sudokuen som eg enno ikkje har fått heilt til. Stoppa litt lester og gjorde i grunnen ikkje så mykje. Utpå ettermiddagen følte eg på at eg måtte finne på noko, men hadde ikkje lyst å gå tur. Dermed tok eg fram plenklipparen og tok siste klippen i år. Brukar å klippe slik at eg får med lauvet. Klipte med oppsamlar rundt huset, og bioklipp i skråninga. Det var rimeleg vått og tungt, men kan ikkje tru det blir betre om ein ventar. Då eg var ferdig og skulle gå inn, ringde Margrete og sa at ho og "ungane" kom opp ein tur før dei skulle gå tur i Volda. Erlend hadde vore og spelt i Furene. Vi fekk tid til litt kaffi og is før dei måtte fare. No ser eg veldig fram til Stjernekampen seinare i kveld. Amanda og eg heiar på Bilal. 
Har ingen planar for morgondagen, men det gjer ingen ting, for eg finn nok på noko.

Siste New Dawn i år ?

Her er plenen etter klipping , det kon nye lauv etter kvart som eg fanga opp dei gamle. Graset er grønt og fint.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...