onsdag, september 25, 2019

Dagbok 2019: 25.august.




Klokka er no 18.15. Temperaturen er + 14 grader og sola skin også i dag. 
Men då eg vakna og såg ut glaset klokka 6.00, låg det grauttjukk skodde heilt ned på marka, eit par timar seinare var sola komen i gang med å jage vekk skodda, og då vart det finare etter kvart.
Eg hadde vore litt tøff med å bruke armane mine i går, så dei var ikkje særleg samarbeids-villege i dag, så det var eit slit å kome i gang. Eg tek ikkje smertestillande no mens eg går på penicillin, vil ikkje blande i hop for mykje medisin. Armane kom seg litt etter kvart, men eg har ikkje vore så aktiv i dag. 
Marit skulle ned på Spar og handle og spurde om eg ville vere med. Det er slik vi gjer det, seier i frå til kvarandre, slik at vi kan spare eine bilen. Før vi reiste nedover sat eg og høyrde lydbok blant anna.
Marit hadde ikkje fått sett "Åndenes makt" i går, fordi ho var på eit møte, så ho kom ned til meg i dag, og så såg vi det i lag. Det var eit fint program frå Ørsta. Og god reklame for kaféen "Fru Svendsen".
Etter at eg hadde ete litt var eg ut og sette bossdunkane på plass etter tømminga, og der var Marit &Marit, så det vart ei pratestund-igjen. Eg får unnskylde meg med at eg fekk ein ufrivillig fridag i dag, eigentleg skulle eg ha vore på "spansken". Eg er i grunnen ikkje vant til å late meg så mykje som det eg gjer no. Eg har klipt litt på eit plommetre etc. -Det er alt av hagearbeid. 
Eg la meg ut på solsenga og høyrde lydbok, og der sovna eg og måtte blade tilbake. Det enda med at eg kokte meg kaffi, såpass eg var vaken og fekk lese ferdig. No spørs det korleis det blir med Storytell på mobiltelefonen. Der har eg liggande Saabye Christensen- og dei bøkene ser eg fra til å lese.
Men eg må først tømme oppvaskmaskina-samme kor lat eg er.
Men det er no litt surt; no er eg relativt bra i beina, og så sviktar armane. Eg har alltid sagt at eg er glad for at armane og hendene mine er så bra- eg har kunna gjere alt eg ville av "handarbeid". Det kan eg ikkje no. Men verst er det viss eg er heilt i ro. Syte og klage -det kan eg.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...