tirsdag, september 17, 2019

Dagbok 2019: 17.september





Klokka er 14.40, så det er litt tidleg på dag for bloggskriving, men eg har ikkje energi til så mykje anna akkurat no. Ute regnar det, som før, temperaturen er + 6 grader, og snøen ligg langt nedetter fjellsidene. Eg fyrer i omnen med ruskeved frå hagen, vil gjerne bruke opp den, før eg reinsar teppet. Eg finn også diverse rot her og der som også hamnar i omnen, så eg har det varmt og godt.
Eg sov ikkje godt i natt, eg verkte både her og der, men då eg stod opp og tok tablett, var det ikkje lenge før eg var mykje betre.
I dag var det trening hos fysioterapeuten 10-11. Eg køyrde i dag og ingen av oss hadde behov for å handle, så det vart beint heim.
I tillegg til å fyre har eg øvd på spansken til i morgon. Eg går inn på You Tube på TV-en og øver der.
Programmet heiter MI VIDA LOCA.
Eg blei tidleg svolten i dag sidan eg var tidleg oppe og steikte bacon attåt pastaen som var att frå sundag. 
Eg prøvde å rydde litt i garasjen, men det er heilt håplaust å få gjort noko i dette vêret.
Eg var inn på Nettbanken i dag og skulle betale noko, då låg der 140 kr. frå Norsk tipping. Eg kjøpte eit par kupongar ein gong og har spelekort.........
Helge kom ikkje i går så eg håper han kjem i dag. Eg prøvde PC-en i dag, men der var ikkje mykje liv. Eg saknar den, for eg likar betre å skrive på den enn på Laptoppen, dessutan er den kopla til skrivar, og  til det er kjekt. Eg har også gode høgtalarar  til den.
Det var lynnedslag her på Vallabøen, så det kan vere grunnen til at den er øydelagd. Når eg er redd for at vêret blir dårleg, plar eg slå av heile nettverket, men det fæle vêret natt til fredag var eg ikkje budd på. Eg har mist ein PC før på grunn av torevêr, og eg lurer på om forsikringa dekker slikt? Helge skulle høyre med karane på Tussa. Eg har eigen brytar for TV-en så den slår eg som regel av om kvelden.
Heldigvis er det meldt betre vêr uti veka.
Kl.19.30: No har Helge vore her, og under over alle under, PC-en er i orden igjen. Slik eg forstod det var det ikkje her i huset feilen var. Eg er sjeleglad for å ha fått att yndlingsmaskina mi, som har tilkopla høgtalarar og printer. Følte meg heilt hjelpelaus utan.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...