torsdag, august 01, 2019

Bok nr.18 - 2019: Ekko av en venn.




Endelig er Elling tilbake! Like sår og morsom som alltid. Han har flyttet inn i en sokkelleilighet hos enkefru Annelore Frimann-Clausen på Grefsen i Oslo. Dette er Ingvar Ambjørnsens femte bok om Elling. Den står ikke tilbake for noen av de andre, tvert imot er det en helt nydelig og gripende skildring av et ensomt menneske, som svært mange vil kjenne seg igjen i.

Dette er den 5. boka om Elling: 1. Utsikt til paradiset 1993
                                                2. Fugledansen           1995
                                                3. Brødre i blodet       1996
                                                4. Elsk meg i morgen  1999
Dei fire første bøkene kom tett etter kvarandre, eg veit ikkje om eg har lese alle, men eg hugsar godt filmane som vart laga om Elling og Kjell Bjarne.
Eg veit ikkje kva eg meiner om at det no, 20 år etter, kjem ei ny bok om Elling. Sjølvsagt kjenner eg han att, og boka er velskiven, men eg kjem ikkje heilt inn att på sporet liksom.
Når eg tenkjer tilbake, så meiner eg vi sa noko slikt som:"Der er ein Elling i oss alle" -og det står ved lag.
Eg har lese papirutgåva av denne boka, og fordi eg ofte er trøtt når eg les, begynner eg i halvsøvne å dikte sjølv- nesten som Elling.

NB: Terningkasta på bildet ligg ikkje på omslaget anna enn på data.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 5.mai

Klokka er no 18.13, temperaturen ute r + 13 grader C. Det har vore sol og fint i heile dag, men ikkje så varmt som i går. Eg vakna tidleg i ...