torsdag, august 01, 2019

Dagbok 2019: 1.august

Slik var det då eine Opaltreet datt overende for to år sidan. I fjor datt Rivers Early-treet. Skal tru om dei resterande trea får stå i år?

Klokka er 17.40, temperaturen ute er + 20 grader C. Det er opplett, men skodda har lege
langt nedetter fjellsidene i heile dag. Det vart litt tung stemning etter alt det fine veret vi har hatt, men det ser ut til å lette opp. Eg har sete inne ved varmepumpa og halvsove ei stund no, men så kom det ei frå REDD BARNA og ringde på. Ho skulle visstnok snakke med dei som var mellom 18 og 78, så eg slapp unna. (Eg veit ikkje om eg forstod henne rett.)
Eg hadde ikkje fastsett program i dag men eg kledde i alle fall på meg arbeidsklede. Var tidleg oppe i dag også, eg søv for lite og derfor blir eg trøtt på dagtid og kveld. Marit starta opp att treninga i dag, men eg skal ikkje begynne før på tysdag.
Etter litt om og men tok eg å tørka støv på stova. Pussa eit par vindu også, det var ikkje godt for armen, så eg tok og vaska og spyla vindua på utsida i staden. Sjølvsagt tok eg altanen med det samme. Trur det må vere lenge sidan sist eg spylte, for behovet var skrikande. Kan ikkje bruke så sterke kjemikalier heller sidan vatnet renn ned på plenen. Vindua vart i alle fall reine, eg har ikkje sett så godt UT på lenge. Spylte også teppet som eg brukar å ha i vaskekjellaren og til slutt fekk trappa ein omgang. Margrete hadde "spyledag" førre veka, og i dag eg.
Eg er litt udisiplinert når det gjeld arbeid, det blir mykje tilfeldig. Og innimellom tek eg eit spanskkurs eller to.
Har halvvegs venta på telefon frå Amanda, ho skulle ringe når mobilen min kom.
Solveig og Øystein er på veg heim frå Roma-no får dei kjølt seg ned! Eg måtte ta på meg tjukk jakke og så sette eg på varmepumpa i dag. Blir frostig når eg sit i ro. 
Rasmus og fam. reiste til Bulgaria i dag, for å nyte siste dagane av ferien. 
Eg har ikkje jobba så mykje i hagen i år som i fjor og året før. Eg klipte veldig tilbake bærtrea i fjor, så det er ikkje mykje bær i år. Trur ikkje det blir mykje eple heller, for snøen kom akkurat då epletreet skulle blomstre. Det her er veldig mykje av er Opal-plommer. Det skulle ha vore tynna ut, for så tett som dei heng kjem dei til å rotne og mygle, slik dei gjorde for to år sidan.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...