onsdag, juli 10, 2019

Dagbok 2019: 10.juli

Gutane på veg til Ørsta


Klokka er 17.45, temperaturen i skyggen er + 20 grader. Det varte ei stund før sola kom fram i dag, for skodda låg langt nedetter fjellsidene. No er skodda vekk, men det blæs kald skoddevind. Eg har lege og sola meg/ sove på altanen, men det resultat at eg verker i venstre kne. Uansett kva eg finn på så får eg eit mein.
På føremiddagen i dag vaska eg golv og rista teppe. Gjestane mine er på veg, siste livsteiknet hittil fekk eg frå Fodnes, men eg ventar dei ikkje før i morgon. Elles har eg vaske klede, reinska litt ugras etc. Eg har ikkje hatt det travelt i dag, og eg har ikkje falle for freistinga å klippe plen, men jammen veks det fort , graset, no. Tok meg ein liten spansktime på føremiddagen.
Elles har eg veldig lite å berette. Det blir vel livlege dagar no frametter, blir kjekt å få besøk.Elles synest eg det er skummelt at så mykje av sommaren er forbi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...