fredag, juli 12, 2019

Dagbok 2019: 11.juli.

Strengt tatt er vi no komne over midnatt og såleis er det 12.juli, men eg skriv om dagen som er over.
Akkurat no er det + 12 grader på trappa og det er nokså mørkt ute.
Dagen i dag har vore givande på mange måtar. Eg brukte ein del av føremiddagen til å lage mat. Det er ein lang tradisjon å servere Lasagne når familien frå Kongsberg kjem- og tradisjonar kan ein ikkje bryte.
Familien kom i 15-tida, og litt etter åt vi, og så vart det gulrotkake og kaffi, noko som også er tradisjon.
Rasmus har alt fiksa på både det eine og det andre, og såleis kome langt nedover på lista mi. Så no får eg orden på ting som eg ikkje fiksar sjølv. Vi har for det meste ete og prata heile tida, og sett litt TV innimellom. Rasmus fiksa litt på lyden, så no høyrest det bra ut. Mellombror har lagt seg og sovna, vi andre er i ferd med å finne sengene våre også.
I morgon skal vi vere hos Solveig klokka 14.00, så vi må stå opp i skikkelig tid.Vi håpar på fine dagar framover.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...