mandag, juni 10, 2019

Dagbok 2019: 10.juni- andre pinsedag.

Klokka er 19.50, temperaturen er + 14 grader, det har vore opplett i dag, men overskya.
I dag har eg vore husmor, laga mat, vaska klede etc. Men fekk også jobba litt med spansken. 
La ifrå meg strikketøyet i går kveld, for eg fekk ikkje masketalet til å stemme. Tok det att i dag, og no er alt i orden, måtte berre ei finjustering til. Har ikkje strikke så veldig mykje, for eg begynte ikkje før etter middag. 
Marit kom  over gata ein tur,  vi har ikkje vore så mykje i lag siste veka, for ho har vore husmor.
Vi hadde som vanleg mykje å snakke om , og i morgon skal vi på trening igjen. Det blir vel ein liten tur på butikken også.
Eg ventar Einar og Håkon på besøk, dei vil begynne å male på huset igjen. Det vart ikkje ferdigstilt sist haust for då var det regn heile tida. Den nye veggen har ikkje vore måla før, så der blir det ei utfordring. Det er ikkje så mykje eg kan bidra med sjølv, det får vere nok at eg fórar arbeiderane mine.
Elles ser det ut til at vi kan få litt finevêr framover, så då har eg mykje å henge fingrane i.
Eg får sjå om det er noko på TV i kveld - og om det blir "strikke-program" eller ikkje.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...