tirsdag, april 23, 2019

Dagbok 2019: 23.april

Klokka er17.30, temperaturen på trappa er +21 grader C og sola skin!
Etter at eg hadde ete middag la eg meg ut på altanen på solsenga, las og sov ei heil stund, men så vart det for varmt, så eg måtte inn og drikke. No skal eg om ei lita stund ta inn ein klesvask og henge ut ein ny, og så blir det kanskje litt meir hagearbeid. Eg er ikkje så sprek som eg har vore dei tre siste somrane, så det er bra at eg gjorde såpass mykje i fjor at det ikkje er så mykje som må gjerast. Dette blir den fjerde sommaren eg er åleine om hagearbeidet.
Det første eg gjorde i dag etter at eg var ferdig med morgonstellet, var å plante dei tre buskene eg kjøpte i går nedanfor garasjen. Tulipanane eg fekk av Solveig vart også planta der i håp om at dei kjem att neste år. Så tok eg ein sekk eg hadde med kugjødselkompost og strødde oppå det bedet og eitt til. Til sist vatna eg godt.
Så tok eg og stakk opp nokre løvetannrøter, før eg hengde ut klesvasken. Innimellom prata eg med tre av nabodamene, når det er sol og fint utevêr blir det meir sosialt her i gata. Det er heller ikkje sikkert kor lenge vi har sola, så vi my nytte den mens vi har den.
I morgon er det møte i pensjonistlaget klokka 17. Men vi i styret møter opp klokka 12 for å dekke bord etc. Så eg har ikkje dårleg samvit om eg tek meg litt "fri" i dag. No når eg kan køyre med min eigen bil, er det ikkje problem med å komme seg nedover-slik det var før. Knea mine har ikkje vore så verst i dag, så eg har utsett operasjonen på ubestemt tid.
Eg har ikkje fått fiksa kamera mitt, så eg lyt sjå om her sleng eit gammalt fotoapparat i huset.
Har ikkje lese ut boka mi enno heller, og har ikkje hatt spansktime enno. Det er heldigvis lenge til leggetid.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...