onsdag, februar 06, 2019

Dagbok 2019: 6.februar. Samefolkets dag


Klokka er 18.20, temperaturen ute er + 3-4 grader C og det regnar litt. Det vart fort slutt på sol og finevêr. No håper eg berre det held seg mildt til snøen er meir og mindre borte, og vegane berre.

Dagen i dag var litt spesiell.
Vekkerklokka ringde klokka 6, då var eg alt vaken, og 6.10 ringde Margrete for å sjekke om eg var oppe. Eg likar å ha god tid når eg skal på noko, og i dag var det CT. Drosjen kom presis 8 eller litt før, eg hadde time på sjukehuset klokka 8.30, men kl.8.25 var eg ferdig med heile CT-undersøkinga. Dei tok bilde av begge knea; ettersom eg forsod var det artrose dei var på jakt etter, og får ein det- er det som regel i begge kne. Noko resultat fekk eg ikkje i dag. Så var det berre å vente på drosje igjen, og det tok si tid. Der var ein Herøydrosje som frakta meg i dag, og ikkje heim men til Bakk-Ola-marka, der eg kjøpte meg litt mat og kaffi før franskkurset som var frå 11-13.
Og etterpå det var det styremøte på same staden. Ein av dei andre  styret frakta meg heim. Då var eg rimeleg trøytt, sov ikkje så mange timar i natt, men eg plar seie at får eg to timar så fungerer eg. Etter at eg hadde ete meg eit ganske stort måltid, sovna eg ei lita stund i stolen. Elles har eg gjort lite og ingen ting i dag, berre fyrt i omnen og reinskrive spansk-notatane frå i dag. 
Det er ei veldig kjekk spansk-gruppa, mest damer, sjølvsagt, men også nokre menn. Somme har vore litt borti språket før. Marit og eg er dei to eldste, så vi reknar ikkje med å bli dei flinkaste i klassen. Eli er vand med å undervise barn, så ho legg det opp enkelt og lettfatteleg. No er det 8 leksjonar att.
I kveld trur eg det blir spøt og TV, driv og set i hop garnrestar til eit lestepar, for moro skuld. Vil ikkje begynne på noko stort, for laurdag kjem truleg Margrete med garn som eg skal forvandle til ein "islandsk" genser. Eg har garn liggande som eg skal strikke genser til meg sjølv av, men må ha ein farge til og litt meir for at det skal bli nok.Så det står på vent.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...