tirsdag, februar 26, 2019

Dagbok 2019: 26. februar



Klokka er 18.50, temperaturen er + 9 grader og eg kjende lukta av vår då eg stod på trappa. Håper vi slepp meir snø no. Snøklokkene blomstrar og blomsterløkar spirar både her og der.
I dag har eg ikkje strikka-fordi eg ikkje hadde meir garn. Kva gjer ein då? Då sender ein bod på Solveig at ho må kome og hjelpe meg å handle! Ho kunne ikkje komme før på ettermiddagen, og då ville ho kjøpe garnet i Volda før ho kom hit.
Mens eg venta på Solveig prøvde eg å gjere diverse fornuftige ting, som til dømes å rydde, tørke støv, vatne blomster etc. Til slutt sette eg meg til å lese i ei bok -mens eg høyrde radio.
Solveig kom va 15.30 og då hadde ho garnet med. Vi var ein tur på Amfi, eg skulle ha noko på apoteket blant anna. Mat handla vi på Spar, så no har eg fylt opp att lageret mitt. Det er kjekt å ha mat i huset om ein får besøk for eksempel. Faktisk ventar eg Bodil Og Svein når det lid ut i veka. Då skal Svein få ta ein kik på bilen- og friskmelde den.
Solveig hadde med seg heimebaka bollar og heimelaga solbærsylte og eg kokte kaffi då vi kom heim. Då eg var lita likte eg ikkje solbærsylte, no er det noko av det beste eg får.
I morgon skal eg på spansk-kurs klokka 11.00 og på pensjonistmøte kl.16.00 så då rekk eg ikkje stort meir den dagen.
No skal eg jobbe vidare med Erlend sin genser, og så meiner Solveig at eg må strikke til Amanda også. Det kan eg gjerne, men først må eg ha ein pause.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...