tirsdag, juli 10, 2018

Dagbok 2018: 10.juli

Klokka er no 19.40. Temperaturen er + 23 grader C, og i dag har det vore varmare enn på lenge synest eg. Sola har stråla frå skyfri himmel og det har knapt vore eit vindpust.
Eg begynte å vente på Rasmus med det samme eg stod opp, enda han hadde sagt han skulle komme utpå kvelden. Slik er eg støtt når nokon skal komme. Eg fekk melding i 19.30-tida, då var dei i Stryn, der Ingar var komen opp på ein rosa traktor. Eg forstår det slik at dei har køyrt Flya i dag.
Eg har tatt det veldig med ro i dag, var redd eg skulle få trøbbel med hofta, men det ser ut til å gå bra. Eg har styrt litt inne, vatna litt ute, lege  på solsenga etc. Men no i kveldinga heldt eg ikkje ut lenger, eg berre MÅTTE slå plen. Klipte rundt huset og opp mot gata, skråninga får stå. Eg vart rimeleg sveitt, så no går det i Cola light her.
Tenkte eg like godt kunne skrive blogg no mens eg er her åleine. Seinare blir det ikkje så mykje tid til det.
Rips og bringebær begynner å modne, og eg plukkar litt jordbær kvar dag, men trur skjora får sitt.
Kvar dag gløymer er 19-nyheitene, for eg forstår ikkje at det er kveld. Ein slik sommar kan eg knapt hugse-det må i så fall vere i barndommen, for då var vel alle somrar slik-var dei ikkje? Men i avisa skriv dei om U-år, og det er det kanskje for bøndene - og det er trist- når vi som berre har ein liten hage kan kose oss og nyte finevêret.
Eg kan hugse nokre fine somrar 1963-då Solveig vart fødd, 1965- då ungane og eg budde på Eid og Nils jobba i Høyanger, 1968-då Margrete vart fødd, og 1997 då Eirik og Olaug var fødde. Eg ser at viss ein har noko å knytte det til, så hugsar ein betre.
No må eg stad og hente opp NYHETSKANALEN.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...