onsdag, juli 11, 2018

Dagbok 2018: 11.juli


Klokka er 22.30, temperaturen ute er + 16 grader. Det har vore ein fin dag, men ikkje så veldig mykje sol, mest mot kveld.
Rasmus og familien kom i 20.30 -tida i går kveld. Vi åt og prata til langt over midnatt.
I dag tak Rasmus og Wenche alle dei 17 sekkane med hageboss og køyrde dei bort på VØR, så no er eg kvitt dei ! 
Gutane og eg var heime. Seinare var Rasmus og eg ein tur ned på Spar og handla matvarer.
Eg plar alltid lage lasagne til Rasmus og dei kjem, denne gongen hadde eg ikkje gjort det, så i dag meinte Vebjørn at vi kunne ha lasagne til middag. Eg tenkte kanskje dei var lei av å få det samme støtt, men det er visst blitt ein tradisjon.
Det blei sein middag, men det er dei vande med. eg brukar ikkje å lage middag, så no et eg vel for mykje.
Det er Rasmus som planlegg og ordnar ut med det meste. I morgon har han visst tenkt at vi skal kvitte bilen. Eg er ikkje så veldig gira på det, men veit at det må gjerast noko.
Eg har eit snev av eit gammalt problem i v. hofta,  så eg er redd det er noko på gang. Er det noko eg ikkje vil ha att, så er det akkurat det problemet. Håper det beste.
Vi har det bra, og eg blir kvitt litt av fryselageret mitt, har putta litt av kvart i frysaren i seinare tid. No er gulrotkaka vekk- og takk for det.
rasmus og gutane var ute og "trimma" mens eg laga middag. Kva eg skal finne på til mat i morgon veit eg ikkje. Får høyre med Vebjørn, han er den som seier ifrå.
Margrete kjem hit på fredag, då skal ho visst hente seg ei kompostkvern, motorsag har ho alt skaffa seg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...