søndag, oktober 08, 2017

Dagbok 2017: 8.oktober.

Klokka er 19.15,utetemperaturen + 8 grader og det har stort sett vore opplett i dag. Men sidan det er sundag kunne eg ikkje jobbe ute likevel. Sundag plar vere ein roleg dag, og då prøver eg å komme a jour med husarbeidet utan å overdrive. I dag vaska eg kjøkken og bad, vaska, tørka og strauk klede og laga middag. Har hatt god tid til å slappe av og sjå TV.
I dag tidleg vakna Nils meir opplagd enn på lenge, og han har enno ikkje hatt behov for ekstra tablettar enno i dag. Han åt godt til middag, det gjorde eg også, og så sovna vi i kvar vår stol. Men vi var vakne då Håkon ringde og fortalde at dei hadde fått ein hummar og to krabbar i teinene. Dei var innom her ein tur før dei for ut og drog. Nils er veldig interessert i fisking og fangst, sjølv om han ikkje lenger kan vere med sjølv. Dei kom innom og synte fram hummaren. Den var ikkje stor, men heldt minstemålet med god margin. Nils måtte få halde hummaren. Eg skulle ta bilde, men fotoapparatet var ikkje heilt i vigør, så bilda blei som dei blei.
I morgon må eg på butikk, for vi manglar lyspærer og ein utelampen er utan lys. Slikt går ikkje an. Innimellom spekulerer eg på korleis vi skal få opp den store granrota. I dag kom eg på ein lys ide som eg presenterte for Nils, og han meinte ideen var god.
I dag har vi hatt ein god dag!




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...