torsdag, september 28, 2017

Dagbok 2017: 28.september


Klokka er 20.15, utetemperaturen er + 13 grader C, og vêret har vore strålande og varmt.
Nils var i god form i går kveld, og han fekk dusja før han la seg, noko som er svært travelt for han. Men i dag då han vakna, var han ikkje i form. Han ville bli liggande ei stund utover føremiddagen, etter at han hadde fått medisin og frokost på senga.
Eg sette i gang å støvsuge, sidan stova var tom, og gjekk over alle teppegolva. 
Så gjekk eg ut og saga opp greinene frå hekk-klippen og begynte å klippe skråninga. Etter kvart vil Nils stå opp, og han hadde berre så vidt kome seg ut av senga og fått på seg litt klede, så kom heimesjukepleiaren for å ta blodprøver. Dei brukar å gjere det annan kvar torsdag. Då sjekkar dei blodprosenten og infeksjonsverdiane. Dei siste var på 0. Blodprosenten hadde gått litt ned sidan førre målinga. Men den er ikkje alarmerande låg.
Nils ville berre slappe av, så eg gjekk ut att og klipte resten av tomta, og spylte klipparen. Det er ikkje sikkert det blir fleire klipp i år, men det er i alle fall lurt å spyle klipparen etter bruk.
Eg har i grunnen jobba det meste av dagen, med klesvask, oppvask, matlaging etc. etc.  Så i dag kan eg ikkje klage over at eg ikkje har "gjort "noko. 
Men eg skulle ha rydda i blomsterbedet, plukka ned plommene og mykje meir; eg prøver å vere mest mulig ute i det fine vêret, og eg synest det er trist at Nils ikkje orkar å komme seg ut.
Den siste jobben i kveld var at eg kokte fire store makrellar som vi skal ha kalde i morgon. Nils har snakka om den retten i heile sommar, og no kom Kjell med fiks ferdig reinska og vaska fisk. Vi har to små seiar liggande, og i morgon har Nils tenkt at han skal lære meg å filetere fisk. Ja, han kan no leve i trua.
Og så har eg festa trådane på fire kjøkkenklutar og eit par lestar, så no trur eg at eg må slappe av resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...