tirsdag, september 19, 2017

Dagbok 2017: 19.september

Viss de dobbelklikkar på bildet vil de kanskje sjå ein mann med hjelm høgt oppe i bjørka. Den skal tydeligvis demonterast. Eg er like glad kvar gong eit stort tre må bøte med livet for å sleppe fram lys og sol. No er ikkje dette treet i vegen for oss, men likevel........


Klokka er 19.30, temperaturen + 12 grader C og det har vore ein fin dag med lette skyer og mykje sol.
Nils var sjølvsagt ikkje i form i dag tidleg, men i dag prøvde vi ein ny vri. Han fekk både medisinar og mat før han stod opp, og då greidde han å dusje. Denne gongen gjekk det bra; når han dusjar om kvelden blir han heilt gåen. I dag hadde vi middag også, det har ikkje vore så ofte i det siste. Vi hadde ovnsbakt laks-noko som har blitt ein favoritt i heimen.
Eg har jobba ute og vore inne om eit anna. Fekk klipt skråninga i dag, og etter å ha sjekka litt på nettet, fann eg ut at eg kunne klippe dei lange greinene på Victoria-treet, dei hang heilt ned på marka. Så måtte også kompostkverna fram, så eg fekk male opp greinene, og sidan ledningen likevel var ute, brukte eg kantklipparen både her og der. Eg likar å jobbe ute, men kan ikkje vere i hagen heile tida og late Nils vere åleine. Hausten nærmar seg og eg må nytte godvêrsdagane til å få gjort unna utearbeidet. 
Nils ser mykje TV, han har aldri vore nokon lesehest, så lydbøker er ikkje noko alternativ for han. Han følgjer godt med på alt som skjer i verda, og oppdaterer meg.
Vi har hatt ein god dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...