torsdag, september 14, 2017

Dagbok 2017: 14.september


Klokka er20.10, temperaturen er + 11 grader. Det har vore overskya og regnbyger i heile dag.
For min del har dagen vore oppstykka og litt travel, til tross for at eg ikkje har gjort noko særleg.
Var i tvil om eg skulle hjelpe til med borddekkinga på kulturhuset i dag, men Nils var så bra at eg ikkje hadde noko frykt for å la han vere åleine ei stund. Eg hadde dusja og vaska håret etc. før eg gjekk nedover i  halv 12 tida. Eg var ikkje vekke så lenge for Eli køyrde meg heim att.
Sidan eg visste at eg fekk karbonadesmørbrød på møtet i dag, trong eg ikkje middag. Nils fekk oppvarma fårikål og sette pris på det. Han er bra i magen no, og i det eg vil kalle "god form"-sjølv om eg veit at det er medisinen som hjelper.
Vi sat og såg TV frå gravferda til Frank Årebrot i den relativt korte stunda vi hadde disponibel, før det kom ei dame frå Hjelpemiddelsentralen. Ho kom ikkje med ny rullestol, men viste oss korleis vi skulle bruke den vi alt har i hus. etter at ho var gått var det å skifte på seg andre klede i ein viss fart. Eg sat på med Marit både ned til kulturhuset og heim att.
Så vidt eg kan bedømme var det eit vellykka møte. Berit Klepp fortalde friskt og humoristisk frå Strandabøen , ein fråflytta gard i Hjørundfjorden. Eg har lese det som tanta hennar, Solveig Hole, har skrive om barndommen sin på garden. Nils og eg hadde høgtlesing i jula frå ei bok Nils fekk av Torbjørn Urke, så eg var liksom litt kjend på garden frå før. Berit fortalde både kvikt og humoristisk. Men det skal eg skrive referat om, så det tek eg ikkje her. 
Når ein går så mykje åleine eller to-eine, blir det nesten slitsomt med så mykje folk. Nils hadde veldig lyst å vere med på møtet i dag, men det er han ikkje sterk nok til. Då tenkjer eg på alle dei pensjonistane som er friske nok til å vere med på laget, men som ikkje kjem.
I morgon er det fredag, då kjem Solveig innover ein tur, og så er det faktisk snart helg igjen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...