mandag, august 28, 2017

Dagbok 2017: 28.august.

Klokka er 21.15, temperaturen er + 16 grader C og det regnar.
I går hadde Nils ein kjempefin dag, i dag var vi tilbake i det vanlege. Dvs. sløv på føremiddagen, men betre utover dagen.
Eg veit ikkje kvar dagane og timane blir av, dagane blir alltid for korte for meg, eg får aldri gjort det eg har tenkt.
I dag sette eg i gang kompostkverna mens det enno var opplett, og heldt på til eg var klissvåt av regnet. Då gjekk eg inn og laga middag. Ettermiddag sovna eg litt med lydboka mi, men Nils sov både vel og lenge. Han treng mykje søvn.
Så sette eg i gang å bake brød; no ligg det seks store, varme brød på kjøkkenbenken. Parallelt med brødsteikinga, vaska eg rundt på kjøkkenet, benkar, fliser etc.
Ja, det er no ikkje slik at eg jobbar heile tida, innimellom ser eg TV i lag med Nils. Det skulle no berre mangle.
Har ikkje vore utanfor tomta i dag, og har knapt snakka med nokon anna enn i telefonen, så eg har ikkje så mykje å berette. Er spent på om Margrete hentar den nye bilen sin i morgon og om ho kjem hit på vising.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...