onsdag, juli 26, 2017

Dagbok 2017: 26.juli

Klokka er 20.30, temperaturen er + 19 grader C og det kjem ein og annan drope frå himmelen. Eg kunne godt tenkt meg ei lita regnbyge som vætte gjødselen eg hadde utover i går. Elles har det vore lettskya og varmt i heile dag. Det var i alle fall + 25 grader om ikkje meir.
Før middag jobba eg med diverse, eg fekk gjort mykje inne, men ikkje alt viser like mykje att. Eg sa til Nils at i dag har eg sett begge hushjelpene mine i arbeid, den einstår og vaskar opp, den andre står i kjellaren og vaskar klede. Maskinene overtek dei keisame arbeidsoppgåvene i stor grad.
I dag skulle vi ha restemiddag, frysedelen av kjøleskapet på kjøkkenet bør lettast og helst tømmast. Men då Audun sende melding om at han ville komme innover, var eg litt lei meg for at eg ikkje hadde middag å servere, så ein annan gong vil eg ha beskjed i god tid, slik at han kan ete middag med oss.
Audun kom ikkje før klokka 16.30, då fekk han vaflar og kaffi.
I mellomtida hadde Nils lege på dagsenga og kvilt, mens eg sovna på solsenga ute, med lydbok på øyret. Mobilen har eg med meg ut, slik at Nils kan ringe viss det er noko spesielt. Den som ringde etter at eg hadde sove nokre få minutt, var ein mann som ville ha meg til å meine noko om dei ulike bankane. Eg var ikkje lang i praten , for å seie det slik. Er det ingen "telefonseljarar" som tenkjer på at det kanskje ikkje passar å ringe til folk i tide og utide ? Ein kan sjølvsagt la vere å ta telefonen, men sånn i halvsøvne er ein ikkje alltid så klårtenkt.
Ute har eg ikkje gjort så mykje i dag, eg har sjølvsagt fleire prosjekt på gang, men ikkje noko som hastar.
Nils har vore i bra form i dag også, det er berre den hofta som plagar han. Eg plukka ein stor porsjon med bringebær til han, noko han sette pris på.
På bildet over kan de sjå at det endeleg har komelitt blomster i bedet ved garasjen, det er i grunnen einaste skikkelege blomsterbedet vi har for tida. Julidagane går unna som varmt kveitebrød, og eg grøsser ved tanken på at det skal bli haust og vinter i samme farten.
Denne fuglen fann eg død på altanen i dag. Vi trudde først det var ei svartetrost- hoe, men så begynte vi å lure på om det kunne vere ein måltrost. Eg konsulerte Håkon, som er familiens fugleekspert, han meiner at anten er det måltrost eller så er det heipiplerke. Eg pakka den inn i ein serviett med fuglemotiv og grov den ned.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...