tirsdag, juli 25, 2017

Dagbok 2017: 25.juli



Desse bilda tok eg klokka 8.30 i dag, eg blei så glad for at det ikkje var verken skodde eller regn. Skodde hadde det nok vore tidlegare, men den var nesten borte då vi stod opp.

Dette bildet vart tatt nokså nøyaktig 12 timar seinare, men det har vore litt av kvart innimellom, både sol og regn.

Klokka er no ca 20.30. Temperaturen er + 20 grader, det er lettskya og fint, men det er ikkje så lenge før sola blir borte her på SOLSIDA.
I dag tidleg fekk eg melding frå Marit, ho skulle på Spar og handle og lurte på om eg ville vere med. Det ville eg, sjølvsagt, så eg shina meg opp litt før vi for nedover. Eg går ikkje på butikken med joggebukse og crox, der går grensa.
Hadde ei ubehagelig oppleving på butikken, eg hadde sett inn kortet for å betale, og heilt plutseleg var koden borte-frå hovudet mitt. EG har hatt Visa-kort i mange, mange år, og har hatt samme koden heile tida. Eg vart nesten redd, trudde eg var blitt heilt senil på eit øyeblikk. Ekspeditøren sa at det var heilt normalt, ikkje første gongen han opplevde noko slikt. Heldigvis hadde eg mobilen med meg, for eg måtte ringe heim til Nils. Då eg kom heim att kunne han fortelle at han hadde opplevd det samme to gonger. Då var eg trøsta. Det er noko med at koden min liknar litt på mobilnummeret til Nils...... No har eg skrive ned koden i alle fall-første gong eg har skrive ned ein kode.
Nils tok blodprøver i dag tidleg , då den første HBO-en var her. Resultatet var heilt fint. Viss han hadde vore betre i hofta så hadde alt vore bra. Han var litt trøtt i dag, så han la seg på dagsenga og sov etter middag. Eg hadde tenkt å jobbe ute mens han kvilte, men eg var mett og det var varmt, så eg tok og vaska steikomnen i staden. Laga ein mystisk rett i dag som likna litt på fiskegrateng-det beste med den var at vi fekk brukt opp nokre restar frå frysaren. Grunnen til at eg måtte vaske steikomnen var at det "kokte" litt over.
I kveld fekk eg endeleg fullført uteprosjektet mitt. Eg fekk utover to sekker med plengjødsel, og fylte på beda med kugjødselkompost. så no skal vi ete kvelds og slappe av.
Då eg dreiv og kjørte sekker opp og ned med trillebår, måtte eg tenke på Margrete og ungane som er "In Dublin´s fair City where the Girls are so pretty....."

1 kommentar:

solveig sa...

Det med koden har skjedd meg to gonger. Verst var det då kortet låste seg rett før Norway cip. Men det ordna seg på Nordea på Karl Johan.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...