torsdag, juni 08, 2017

Dagbok 2017: 8.juni

Klokka er 20.50, temperaturen er + 16 grader C og vi har hatt nokre regnbyger etter middag. Bra for gjødselen!
Før middag var det fint og varmt sommarvêr, så då var eg ute. HBO-en kom  i 9-tida, så vi kom tidleg i gang i dag. Forma til Nils er nokså stabil, best når det lid på dag.Det er ein fordel at HBO kjem i rett tid, så får han ta tablettane og ete frokost før det lid for langt på dag.
Eg bestemte meg for å klippe plenlappane opp mot vegen, for der hadde eg ikkje gjødsla så mykje. Etter at eg hadde klipt der, brukte eg kantklipparen nede i hagen til det vart tid å begynne på middagen.
Sidan vi venta Einar laga eg kjøttkaker, for det veit eg han likar. Laga like godt dobbel porsjon, det går for det samme. Hadde ikkje meir Toro-saus, så eg måtte til å brune sjølv, det er for så vidt ikkje noko problem. Eg gjorde alt klart og sette på potetene før eg gjekk og dusja. 
Då var Einar komen. Det er kjekt å ha besøk, og eg trur han sette pris på middagen-han ville ikkje ha dessert etterpå i alle fall. Ein HBO kom plutseleg, eg forstod ingenting, men klokka var faktisk blitt 15.30.
Gudmund kom att med bilen vår, og eg var inn på Nettbanken og betalte rekninga : 9222,-kr, men då hadde dei også installert DAB-radioadapter, Nils hadde bedt om det.
Etter at Einar reiste har eg ikkje gjort mykje. Må sjå litt TV i lag med Nils, han kan ikkje sitte der åleine heile tida, så har eg strikka litt og høyrt lydbok. Dagane går fortare enn eg likar, og snart snur sola.

1 kommentar:

solveig sa...

Vi får ferie når sola snur 😀

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...