onsdag, juni 07, 2017

Dagbok 2017: 7.juni



Bilda er tatt frå altanen klokka 23.30. Sjekk månen over Melshornet. Lys sommarnatt.


Klokka er 19.40, temperaturen + 16 grader C, det er lett overskya, men det regnet som har kome til denne tid er ikkje noko å skryte av.
Eg gjødsla i går, slik at regnet skulle løyse opp gjødselen, det har ikkje skjedd enno.
Sidan vêret vart så mykje betre enn forventa tok eg ei arbeidsøkt i hagen før middag. Nils vart litt utslått av tablettane i dag tidleg, så han fekk kvile ei stund, mens eg var ute. Sidan har han vore bra.
Han gjekk på vekta i går kveld og vart gledeleg overraska då han har kome opp i vekta han hadde før han begynte på behandlinga i fjor i april. Eg har gjort mitt og fora han med kaloririk mat, med stor fare for at det skulle verke på meg også. Derfor må eg passe på å trimme mest mulig. Det blir mindre trim no enn den tida eg reiste til Volda kvar dag, eller gjekk fram og tilbake på Ørstaheimen då han var der.
I dag har eg ikkje gått verken hit eller dit, men eg klipte heile skråninga med oppsamlar med den nye klipparen min. Ja, eg kallar den MIN for i dag har eg betalt den: 2990 kr. Eg plagast litt med å starte den, men får det til! Eg har også lært meg å fylle bensin på tanken. Om ikkje Nils kan gjere så mykje, så kan han i alle fall lære opp meg. Men vi har snakka om at eg må få meg ei 5-literskanne til bensin, no brukar vi den samme som blir brukt i båten, den er på 10 liter. Eg kjem vel til å "mase" litt på barnebarna når dei får ferie. 
I dag har Gudmund (nabo) køyrt bilen vår bort på sørvis-verkstaden, og han hentar den att i morgon.
Nils har stressa litt med sørvis og EU -kontroll. Når han ikkje kan ordne opp sjølv, blir det eit problem for han.Vi må berre innrømme at vi treng litt hjelp, sjølv om vi helst vil klare oss sjølve.
Vi fekk litt problem med TV-en då vi fekk att straumen, men Nils fekk det til, til slutt. TV-en er den  eg kan minst med her i huset, den har alltid vore Nils sitt ansvar.
No i kveld har eg vaska "rundt" på kjøkkenet, det er ein del av vekeplanen min. Eg hadde fått heimehjelp på dagen om eg ville, men klarer husarbeidet sjølv utan problem. Enn så lenge.

I dag fyller Arild i Kversøyna 55 år. Han var liten baby,  men var med til Bergen då Nils og eg gifta oss der for så lenge sidan. Gratulerer med dagen Arild!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...