tirsdag, mai 09, 2017

Dagbok 2017: 9.mai

Klokka er 18.10, temperaturen er + 8 grader C, og det regnar passeleg og smått på hønsegjødselen eg hadde utover i går. Vêret er som bestilt, men så hadde eg sjekka vêrmeldinga.

No sit eg her med farge i håret og ventar på at det grå skal forsvinne. Eg prøver eit nytt merke, og Mariann lova at viss eg ikkje vart nøgd, skulle eg få ny farge gratis. Det eg ser er at den i alle fall sit godt fast på hendene, som eigentleg ikkje skulle fargast.

I dag har det meste gått etter planen, HBO kom til avtalt tid, klokka 10 og kl.16 -sistemann/kvinne kjem klokka 20. Nils er rimeleg bra i form, og åt godt til middag; i dag åt vi resten av Carlo-spekesilda med kålstuing til. Det verste er at eg et godt sjølv også-utan å trimme noko særleg, slik eg har gjort siste halvåret og vel så det.
I morgon blir det i alle fall litt trim, for då skal eg ned på kulturhuset og dekke på til pensjonistmøtet. Til sjølve møtet får eg sitte på med Marit.
Elles har eg gjort litt husarbeid i dag også, støvsuga for eksempel. Men hagearbeidet må vente til det blir opplett og varmare i vêret.
Måtte skrive blogg litt tidleg i dag, for det blir mykje TV utover kvelden. Semifinale nr.1 "Grand Prix" for eksempel. Eg blir sittande ein del framfor TV-apparatet i lag med Nils, for han er ikkje så fleksibel. Men så strikkar eg lestar og gjer nytte for meg på den måten.
Ingeborg ringde frå Spania der ho er for tida, ho hadde sett at eg etterlyste henne på FB.
Eg har enno ikkje funne att minnebrikka til fotoapparatet, så denne bloggen blir også utan bilde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...