mandag, mai 08, 2017

Dagbok 2017: 8.mai


Klokka er 18.00. Temperaturen er ca. + 7 grader C, det er overskya, men opplett. Men no ventar eg på regnet, sidan eg har hatt utover ein stor sekk med hønsegjødsel som treng å bli våt. Det er meldt regn, men enno er det tørt.
I dag kom HBO klokka 8.30, avtalen er framleis klokka 10.00. Eg var for så vidt oppe, men ikkje påkledd. Nils blei tatt på senga i dag også. Det er nye folk heile tida, så det hjelper lite å seie ifrå. Til gjengjeld kom pleiaren som skulle vere her klokka 16.00, klokka 16.30. Det er heilt greitt. Eg ringde legen i dag slik avtalen var, så no kan dei ta i bruk rommet til Nils . Han klarer seg framleis bra heime, et godt og er i rimeleg bra form. Meir kan vi ikkje vente. Han åt godt til middag i dag også, vi hadde samme menyen som i går.
Eg føler at eg latar meg litt for mykje no når eg ikkje vandrar, dessutan et eg godt eg også, no når eg var nesten "av-vande" med mat.
I dag før middag vaska eg grundig på badet og golvet på kjøkkenet, no har eg ein klesvask i trommelen som eg snart skal legge i hop.
Marit sende melding i dag om at ho skulle ned på Kiwi og handle og lurte på om eg ville vere med, og det ville eg. Eg skulle først og fremst kjøpe H-melk, men kom heim med tre stor plastnett fulle av "diverse".
Etter at vi hadde ete middag vart eg så sløv at eg sovna i stolen med lydboka. Det var etter det at eg spratt opp og gjødsla.
Håper på god grasvekst og god trim med plenklipparen. Vi har det så bra som vi kan ha det-og måtte det vare!
Elles synest eg det er fantastisk at Vebjørn Sand har gitt heile 26 maleri/bilde til Volda sjukehus. Håper dei finn stader å henge bilda der mange får sjå dei. Eg synest det er ein fin tanke å få kunsten ut til folket. På Ørstaheimen heng det mange fine bilde; der er det også mange som ser dei.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...